söndag 2 november 2008

Söndagsutflykt

Får jag en bullbit tack matte.





Kommer ni någon gång jag väntar.
Nu bär det iväg























Nu ligger vi snällt innan matte säger varsågod.




Idag var vädret jättefint och matte packade ryggsäcken med kaffe och bullar och så bar det iväg till bokskogen. Naturligtvis fick jag och Rossie gå fint, utan koppel, på vägen dit och när vi kom fram till bokskogen fick vi ligga ner och vänta på kommandot varsågod, och det betyder förståss att nu är det fritt fram att springa lite. Jag tyckte att de andra sölade så jag fick stanna och vända mig om och vänta på att resten av familjen skulle komma ikapp. Sedan stannade vi vid vattnet och husse dukade upp fikat medans matte försökte ta lite bilder med sin nya kamera. När matte kom och satte sig bland löven lyckades både jag och Rossie lura till oss en liten bullbit var. När vi kom hem hjälpte vi husse plocka lite äpplen.
Klicka på bilderna för att få dem större.

Inga kommentarer: