onsdag 19 november 2008

Hösten


En sista runda på ängen innan hemfärd.

Vi har tränat "låt kossorna vara ifred" Nu kan Posh gå förbi kossorna utan koppel hon bara tittar.

Posh fick söka efter godis.

Vi har hittat en fin hage i höstens alla färger där Posh springer omkring

Alla äpplena är bortplockade
Löven har ramlat av träden vid sjön.


Posh och jag gick på en promenad på förmiddagen. Husse tog Rossie ner till sjön. Hösten har verkligen kommit. Vi har haft frost några nätter men på dagarna är det fortfarande flera plusgrader. Jag njuter när jag går ensam med Posh. Jag har henne lös hela tiden och hon är ganska bra på att lyda mig. Vi träffade på människor och traktorer, kor och bilar och när jag säger nej springer hon inte fram till dem, det tycker jag är ett framsteg i min träning. Hon går också hyfsat bra vid min sida och jag behöver inte längre tjata "här" var femte sekund nu är det kanske en gång i minuten.
Klicka på bilderna för att göra dem större.

Inga kommentarer: