söndag 9 november 2008

Promenad i skogen till grustaget

och husse kom och sa att nu får ni lugna ner er för det är dags att gå hem.
Sedan sprang jag och satte mig hos Rossie
Jag hade liksom lite svårt för att lugna ner mig. Är det någon som känner igen sig?
och for runt som en galning enligt matte
Framme vid grustaget fick jag pudelfnatt
Idag tog matte, husse, jag och Rossie en promenad till grustaget. Rossie och jag har aldrig varit där förrut så det blev ett söndagsäventyr. I början av promenaden sa matte att jag skulle hoppa ur bilen och sedan skulle hon koppla mig. Då kom en väldigt ilsken farbor och började skrika att hundar får inte vara lösa i skogen, och inne på farbrorns tomt sprang det en stor svart hund, som morrade och skällde ilsket, i en lina. Matte sa att det var en rottis. Matte kopplade mig och vi skyndade därifrån jätte fort. Sedan fick jag gå lös bredvid matte.
Klicka på bilderna för att göra dem större.

1 kommentar:

Gunn sa...

Här har det hänt massor! Och finfina bilder!!!!