söndag 23 november 2008

Ingen promenad idag.



Kom då matte dags att gå hem.
och tvärs över viken ligger bokskogen som vi promenerar i.

Här ligger vår båt

Nej det var visst ingenting.

Finns här en mus måntro?

och sedan ut på fältet igen för att fånga bollen som matte slängt.

Nu springer jag på vår lilla stig för omväxlings skull.

Matte kanske är trött men inte jag!

Idag när matte steg upp sa hon att hon var så trött att hon inte orkade gå på en promenad med oss hundar och hon var så trött på att träna med oss. Hmm undrar varför?? Men det blev en liten tur på fältet bakom vårt hus istället. Och lika roligt var det tycker jag. Ingen träning men matte visslade i visselpipan ibland och då sprang jag så lydigt fram till henne. Inbillade jag mig men såg matte mindre trött ut då?
Klicka på bilderna för att göra dem större.

Inga kommentarer: