tisdag 18 november 2008

Agility

Nu är det dags att gå in i värmen säger matte för det har börjat regna ordentligt. Rossie får inte träna agility för hon har ont i ryggen.

Skall man gå igenom måntro?
Vad gör jag nu matte?
Nu landar jag. Matte hade rätt det här är kul!
Vilken fart jag har.

Nu har matte fått för sig att vi skall träna Agility. Det fick hon pröva på på kursen. "Oj vad roligt" sa matte och kliade mig bakom örat, "det här kommer du att tycka är kul Posh". Iväg in till stan for vi och matte försvann in i en butik och kom ut med tre stycken paket. Hon såg så nöjd ut. "Inget större hål i kassan" sa matte "Rusta är verkligen billigt"
Väl hemkomna packade matte upp paketen. 12 pinnar 10 stack hon ner i marken, ett hopphinder hjälpte husse henne att sätta ihop och sedan var det en lång tunnel som jag fick prova att springa igenom. Hoppade jag fick jag godis sprang jag genom tunneln fick jag godis och nosade jag på pinnarna fick jag godis. Inte så dumt faktiskt.
Klicka på bilderna för att göra dem större.

Inga kommentarer: