fredag 30 januari 2009

Spår

Nöjd efter ett lyckat spår på fältet.


Sååå stolt min stiliga vorstehfröken.
Titta matte vad jag har hittat.





Nu sätter jag igång matte

Idag la jag ett spår åt Rossie spåret gick över hela fältet dummyn hängde jag upp i ett träd. Hon är så cool tar några genvägar ibland men luktsinnet är det inget fel på. Det tar mig 15 minuter att lägga spåret och henne 5 sekunder (nu tar jag i lite) att plöja igenom hela fältet och stolt komma springandes med dummyn i mun. Hon orkade trots att hon idag vaccinerats mot diverse sjukdomar inklusive rabbies. Grått och mulet var det ingen höjdar dag för fotografering precis men jag tog ändå några bilder.
Klicka på bilderna för att göra dem större

2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vad duktig hon är..!

: )

Trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

Jenny Oak Fae sa...

TACK! Jag lyckades ta en bild på oss idag, tack vare att jag har lånat pappas stativ, det underlättar ju en del...

Ha en fortsatt fin helg ni också!

KRAM, Jenny

<3