torsdag 29 januari 2009

Vi utforskar skogen

















Idag utforskade vi granskogen lite mer. Det går stigar kors och tvärs över skogen så vi hittar nya vägar hela tiden. Posh njuter i fulla drag hon får vara lös hela tiden. Rossie är på koppel då jag inte riktigt litar på henne. Jag brukar säga att Posh är en lyckligt lottad pudel som nästan aldrig behöver gå i koppel på våra promenader och det är för att hon har koll på mig hela tiden och för att hon inte sticker iväg på egna äventyr. Vi stötte på ett en tjej som kom cyklandes med en dalmartiner i koppel. Posh var intresserad men mitt nej börjar sitta så hon höll sig till mig men jag kunde se hur frestande det var för henne att nästan springa fram. Sedan hittade vi en vacker häst i en hage.
Klicka på bilderna för att göra dem större.

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

Så härliga bilder...och hästen var verkligen vacker!

: )

KRAM, Jenny

<3