onsdag 3 december 2008

Kameran på reparation och God Jul

Vem vinner måntro
båten som precis kom in från Ivön. Hej då på ett tag.

Vi tog oss en sväng ner till Ivösjön och tittade på

Här har vi nog aldrig varit förrut men vilken vacker utsikt

Här var det mycket bättre att söka flera godisar hittade jag.

men fattar du inte matte att godiset har trillat ner mellan stenarna

Men vart tog godiset vägen

Posh söker godis på vår promenad

jag är faktiskt en utekatt.

Sigge lever farligt men säger
Ja så är det kamerans display fungerar inte som den ska den slocknar stup i kvarten och då är det svårt att göra inställninger. Var i kontakt med supporten och gick igenom kameran. Resultatet blev "skicka in den för reparation här är det någonting som inte stämmer". Jag kommer att ligga låg med bloggen fram till dess kameran är hemma igen då jag tycker att text och bild hör samman. Det kan ta flera veckor innan kameran är lagad. Solen strålade från en klar himmel idag på förmiddagen så jag passade på att fota lite innan det var dags att åka med kameran till posten.

Till er alla som är inne och tittar på Rossies och Posh blogg önskar vi en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

Kika in ibland kameran kanske kommer fortare än vad man tror.

Klicka på bilderna så blir de större.

3 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din kommentar!

: )

Ja, visst är tallrikarna fina..!

Tråkigt att kameran gått sönder, det gjorde min också när den var ny...var fel både på displayen & zoom-funktionen..!

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Vilken otur med kameran! Hoppas reparationen går snabbt att fixa

Posh sa...

Hej Gunn

Ja det hoppas jag med.

Patricia