tisdag 2 december 2008

Fotomodellen Posh





Kunde inte låta bli att dra iväg på en promenad med Posh fast det regnade.Hon behöver röra på sig ordentligt minst en gång om dagen. För att göra promenaden lite mer intressant för mig tog jag med kameran för att ta lite bilder på min lilla älskling. Hon ställer så villigt upp när matte vill fota. Det var molnigt, regnigt och därför ganska mörkt och eftersom jag ännu inte lärt känna min kamera ordentligt blev bilderna därefter.
Klicka på bilderna för att göra dem större

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guu va fin hon är Posh! Å Rossie är såå söt hopn med. Kommer ihåg henne som liten valp när hon rusade runt i korridoren i Nykvarn..haha...det var en syn som jag sent glömmer.
Tänk vilka duktiga hundar du har. Undrar när jag ska få energin att träna Mysan så hon blir lika duktig som dina hundar.
Kram/Annicka
P:S va bra att jag nu kan lämna kommentarer. Jag följer bloggen dagligen :-)

Posh sa...

Hej Annicka. Vad roligt att du gillar bloggen. Vet du att om du klickar på bilderna så blir de stora. Kan du inte skicka lite mer bilder på Mysan. Vi hörs på mailen Hälsa.

kram, kram

Patricia