fredag 1 maj 2009

Posh vill ha sin boll

Då kan jag passa på att tugga ett tag.
Nej ingen annan här
Ett stadigt tag om bollen
Oj nu sa hon visst "varsågod" sicken tur man har.
Bäst att kika och se vilken min hon har.
Undrar vad hon säger om jag går lite närmare.

Snälla matte kan jag inte få bollen.

I morse tog husse bollen från Posh. Han tyckte hon hade sprungit omkring tillräckligt och kunde vila ett tag. Men vad gör man inte när dessa vackra pudelögon tittar bedjande på matte.

Klicka på bilderna för att göra dem större.

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

SÅ fina bilder, kul att du gjort en header/banner också..!

: )

Ha en fortsatt fin helg!

På Söndag är det loppis i Fjälkestad,
jag ska dit med mamma & pappa, hoppas på att hitta ett skrivbord eller annat lämpligt bord till mitt hobbyrum.

KRAM, Jenny