onsdag 11 februari 2009

Plötsligt kom det snö























Nu har det snöat under natten och det snöar fortfarande. Posh har härjat ute i trädgården men det samlas så mycket snöbollar på hennes ben att hon har svårt för att springa. När hon kommer in far hon omkring som en galen pudel för då irriterar snöbollarna henne. Vi avstår från en lång promenad idag. Här i skåne brukar snön inte ligga kvar länge så i morgon är den nog borta hoppas jag.
Klicka på bilderna för att göra dem större

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

Vad kul de verkar ha i snön..! Men visst är det besvärligt när det blir klumpar i pälsen...

TACK snälla för din kommentar...jag mår inte alls bra, eftersom jag blir totalt felaktigt behandlad...jag är både ledsen, besviken och förbannad!

Enda chansen är att flytta...så mamma & pappa och jag letar återigen efter en avstyckad gård, håll tummarna..!

Många kramar från Jenny

<3