söndag 15 februari 2009

Dop

Så här skönt får jag inte sova hemma.
Nej nu får ni lämna mig ifred när jag är i badrummet
Systrar och två barnbarn
Systrar och ett barnbarn
Stolta föräldrar
Bror (pappa)och syster mamma med dopbarnet


Stolt pappa med sin son.
Nu är vi på väg.

Hela familjen åkte norr över den här helgen, husse, matte, Rossie och Posh endast Sigge fick vara hemma men vi var ju inte borta så länge. Jag har blivit farmor och nu i helgen var vi på dop i Stockholm. Min lilla sonson är så söt och gav inte ifrån sig ett pip i kyrkan. Det var så stämningsfullt och solen lyste så vackert in genom de färgade glasfönstren i kyrkan. Efteråt samlades vi i församlingsgården där det vankades tårta och bullar.
Klicka på bilderna för att göra dem större

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

Vad roligt att få se bilder på din familj!

: )

KRAM, Jenny

<3