onsdag 14 januari 2009

Frisk igen









Äntligen mår jag bra och kunde ta Posh med mig på en riktigt lång promenad över fält och bokskog så hon fick sträcka ut och springa ordentligt. Konstigt nog drar hon iväg bara en eller två rundor och sedan är hon tillbaka och springer mest runt omkring mig. Hon tycker kanske det är trevligare att nosa upp harskitar och annat godis som hon säkert tycker bara ligger och väntar på henne. Ja hon är roligt den lilla damen. På samma gång som hon börjar blir vuxen är hon fortfarande så fruktansvärt valpig inte bara i sättet utan också i kroppen. Har bestämt mig för att skjuta upp röntgen av höfter och knän tills hon är lite äldre och har mognat till sig i skelettet lite mer. Ingen nackdel tycker veterinären.
Klicka på bilderna för att göra dem större.

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

Jag har snart målat färdigt den andra stolen också...egentligen behövde jag inte fler stolar, men har alltid gillat just denna modellen.

Nu är jag på jakt efter en gammal tramporgel, eller ett gammalt piano..!

Fina härliga bilder du visar!

: )

Ha det GOTT!

Kram, Jenny

<3